Wednesday, April 3, 2013

Zoe Saldana is going Natural? / Zoe Saldana "Al Natural"

Zoe Saldana
I  came across the news that Zoe Saldana hasn't relaxed her hair for almost a year and it is funny how "some" people think it is unthinkable, lol why? Why do people feel that going natural or I may say Returning to natural is just a crazy idea? Get used to the idea people, You all got the wrong impressions about Latinas and how we should look or talk. 


Zoe said: “It’s been eight months since my last straightening treatment, and I’m going to let it all grow out,” more about the publication here 


What do you think? I can't wait to see Zoe "Al Natural"







Español

Me encontré con la noticia de que Zoe Saldana no ha usado alisado en su cabello durante casi un año y es curioso cómo "algunos" piensan que es impensable, lol ¿por qué? ¿Por qué la gente siente que llevar el cabello natural o mejor dicho Volviendo  natural es una idea loca e impensable? Bueno, pues les tengo una noticia acostumbrasen mi gente, algunas personas tienen impresión errónea acerca de las Latinas, de  cómo debemos vernos o como debemos hablar.

Zoe dijo: "Han pasado ocho meses desde mi último tratamiento alisado, y me lo dejare crecer," más de la publicación aquí

Que opinas? como se veria Zoe toda "al natural" y en el club de las Afropoderosas?