Wednesday, March 6, 2013

My entry for a Chance to Win Round-trip airfare to Miami and hotel stay at Eden Roc to Hispanicize 2013!!! Mi entrada para ganar.

Before I started with my entry and for those thinking right now what is Hispanicize 2013,
Hispanicize 2013 is the iconic annual event for Latino trendsetters and newsmakers in social media, journalism, marketing, film, music and innovation.

Hispanicize 2013 brings brands, media, marketers,celebrities, filmmakers, innovators and bloggers together in a unique creative environment focused on ideas and best practices.  The event is a launch pad for creative endeavors, new products, technologies, marketing campaigns, films, books and more targeting Latinos. Read more..

After this amazing explanation you already know why I want, need and have to be there, right? 
So, I have to write why I want to be there, to win: a ticket, airfare and hotel cover. So please comment and help me convinced them that I deserve to be there. You can also Tweet 
☞ I want  @dailycurlz in   #Hispz13 @Hispanicize 2013 @Mcontemporanea 

Why I would like to attend Hispanicize 2013.
I started blogging almost two year ago and I had learn a lot in the process, but I think I need to go to the next level and learn technic, tools and innovation that help my blog grow. I believe Hispanicize 2013 is the perfect platform to that; where I will have the chance to not only learn from the best in social media but to meet men and women that are successful and are blogging with high quality standard and  professionalism. 

Because I am in a learning process that not only benefit my personal needs but my readers I am very excited about these panels:
  • Blogging 101: A Roadmap to Blogging Success
  • The Rules Of Engagement 2013: A Major Update on How Brands and Agencies are Effectively Engaging and Collaborating with Latino Bloggers
  • The Latino Blogger Marketing Challenge: Latino Bloggers Compete to Develop a Winning Business Proposal for One Leading Consumer Brand
  • How to Create Branded Videos that Go Viral
  • Meet the Latino Health & Fitness Bloggers 
  • Taking Your Blog Mobile
  • Beautiful and Bold: The Proud Leaders of Latina Fashion Blogging
  • Let’s Talk Tech: Meet the Latino and Multicultural Tech Bloggers
  • Going Places: The Further Adventures of Latino Travel Bloggers
Find out more about the agenda here 
Hispanicize 2013 is taking place next month in Miami Beach from April 9-13th.

Good luck to me.

Español
Antes de empezar con mi entrada al concurso y si te estas preguntando qué es Hispanicize 2013,
Hispanicize 2013 es el evento anual de tendencias icónico latinos y creadores de noticias en los medios de comunicación social, periodismo, marketing, el cine, la música y  innovación.

Hispanicize 2013 trae las marcas, medios de comunicación, publicistas, cineastas, celebridades, innovadores y bloggers juntos en un ambiente creativo único centrado en las ideas y las mejores prácticas. El evento es una plataforma de lanzamiento para los esfuerzos creativos, nuevos productos, tecnologías, campañas de marketing, películas, libros y más orientados a los latinos. Leer más ..

Después de esta explicación increíble ya creo que saben sé por qué quiero, necesito y tengo que estar allí, ¿verdad?
Por lo tanto, tengo que escribir una entrada de porque quiero ir, para ganar: una entrada al evento, boleto de avión y hotel. Así que por favor  ayudame a convenserlos y comenta el porque yo me merezco el ganar. Tambien puedes tuitar a mi favor esto ☟
☞ Queremos a @dailycurlz en  #Hispz13 @Hispanicize 2013 @Mcontemporanea 

¿Por qué me gustaría asistir Hispanicize 2013.
Empecé a bloguear hace casi dos años y he aprendido bastante, pero creo que tengo que pasar al  siguiente nivel y aprender las técnica, herramientas e innovación que puedan ayudar  a crecer mi blog.  Hispanicize 2013 es la plataforma perfecta para no solo aprender de los mejores en los medios sociales, sino para conocer a hombres y mujeres que tienen éxito y mantienen un alto estándar de calidad y profesionalismo.

Como estoy en un proceso de aprendizaje pienso que estos panelesno sólo benefician a mis necesidades personales, pero a mis lectores:

  • Blogging 101: A Roadmap to Blogging Success
  • The Rules Of Engagement 2013: A Major Update on How Brands and Agencies are Effectively Engaging and Collaborating with Latino Bloggers
  • The Latino Blogger Marketing Challenge: Latino Bloggers Compete to Develop a Winning Business Proposal for One Leading Consumer Brand
  • How to Create Branded Videos that Go Viral
  • Meet the Latino Health & Fitness Bloggers 
  • Taking Your Blog Mobile
  • Beautiful and Bold: The Proud Leaders of Latina Fashion Blogging
  • Let’s Talk Tech: Meet the Latino and Multicultural Tech Bloggers
  • Going Places: The Further Adventures of Latino Travel Bloggers
Para saber más sobre el programa, paneles y precios, has click aquí
Hispanicize 2013 se estara llevando a cabo el mes próximo en Miami Beach del 9 de abril al 13.

Puedo comenzar a empacar?